17 jun. 2014

[Brasil, Rio de Janeiro ] Comunicado Urgente.- Malandros estám a fazer-se passar por membros da CNA-RJ no exterior para colectar fundos

Este feito é alarmante!!. Fazer-se passar por solidarixs com as presxs para afazer-se com dinheiro que nunca vai chegar ás mans dxs mesmxs!!. No seu comunicado a CNA-RJ denúncia que "há alguns dias tomaram conhecimento que indivíduos estám a fazer-se passar por membros da CNA-RJ no exterior e estám realizando eventos para colectar fundos que seriam utilizados para a defesa de activistas e anarquistas que sofrem perseguiçons e prisons no período da Copa do Mundo da Fifa no Brasil, em especial no Rio de Janeiro". Colamos á íntegra a informaçom facilitada pola ANA que recolhe o Comunicado publicado no site da CNA-RJ:

COMUNICADO URGENTE !

A Cruz Negra Anarquista no Rio de Janeiro (CNA-RJ) se constituiu partir das grandes manifestaçons de ruas ocorridas na cidade do Rio de Janeiro. Nossa prática está de acordo com os princípios da Internacional das Federaçons Anarquistas e da Federaçom Anarquista Cruz Negra.

Portanto, nossas acçons se pautam na luta contras as perseguiçons e prisons políticas, denunciando as injustiças, a privaçom de liberdades e processos de criminalizaçom de activistas e anarquistas.

Nosso coletivo está organizado em:

Umha rede de defesa com advogados para prestar informaçons e orientaçons jurídicas para indivíduos e grupos anarquistas;

Um grupo para acompanhar, prestar auxílio e organizar campanhas em prol da liberdade de activistas e anarquistas perseguidos.

Importante ressaltar que a CNA-RJ até o momento nom recebeu nengum pedido de apoio e solidariedade acerca de perseguidos, processados, presos e condenados no Rio de Janeiro.

Nesse momento umhas de nossas principais acçons está voltada para a libertaçom de Rafael Braga Vieira. Negro, trabalhador precarizado, morador de rua, que foi julgado e condenado injustamente nas jornadas de junho de 2013.

Denunciamos:

Há alguns dias tomamos conhecimento que indivíduos estám a fazer-se passar como membros da CNA-RJ no exterior e realizando eventos para colectar fundos que seriam utilizados para a defesa de activistas e anarquistas que venham a sofrer perseguiçons e prisons no período da Copa do Mundo da Fifa no Brasil, em especial no Rio de Janeiro.

Esse feito é alarmante!

Denunciamos que a CNA-RJ nom recebeu nengumha comunicaçom ou consulta para utilizar seu nome em campanhas para arrecadar fundos no exterior, em especial na Europa.

Denunciamos que a CNA-RJ nom delegou nengumha representaçom a nengum indivíduo(s) para organizarem eventos com a finalidade de arrecadaçom de fundos em seu nome em paises europeus ou em qualquer outro lugar.

Afirmamos que nossos objetivos no Rio de Janeiro som claros e apenas necessitamos de umha rede internacional de solidariedade e apoio mútuo em nossa luta.

Desta forma, queremos alertar e denunciar o uso indevido do nome da Cruz Negra Anarquista do Rio de Janeiro.

Cruz Negra Anarquista no Rio de Janeiro (CNA-RJ)

No hay comentarios:

Publicar un comentario en la entrada