29 abr. 2014

[Montevidéu - Uruguai] Marcha do 25 de abril: Abaixo os muros do zoológico Villa Dolores!

Há um mês exacto, davamos pulo acá em Abordaxe dumha interesante informaçom ao respecto da campanha “Este ano fecha o zoológico” que se está a levar, em Montevidéu e arredores, por um grupo de gente do Uruguai agrupada na Coordenaçom contra o Zoológico e que tem por objectivo fechar o inferno que é o zoológico de Villa Dolores. Agora recebemos a crónica da Marcha realizada em 25 de abril e o Comunicado da mesma, que publicamos de seguido:

Montevidéu. A marcha partiu às 19h da Plaza Independência, pela 18 de Julho cantando lemas como “liberar, liberar, aos animais já”; “nós animais, nom somos negócio”; “zoológico fechado, irmám libertado” e “nom negociamos, nom esperamos, a Villa Dolores este ano a fechamos”.

Na rua Aquiles Lanza a marcha desviou para ir por San José e passar debaixo da IMM, do outro lado, na explanada, foi lido um manifesto.

Manifesto:

Nos momentos em que se desenvolve esta luta, os animais som reféns dos interesses da Intendência e dos funcionários do zoológico. Enquanto a Intendência acaba de anunciar o fechamento temporário do zoológico para fazer algumhas reformas que nada mudarám, os funcionários dizem que nom deixarám sair nengum animal.

Uns se empenham em gastar grandes somas de dinheiro para enfeitar umha coisa que nom se pode enfeitar, a clausura. Os outros insistem em defender as jaulas. Há algo em comum entre ambas as partes, a intençom de manter um espaço que só tem lugar em um mundo que entende a vida como mercadoria e espetáculo.

Daqui a mensagem é clara, nengum tipo de reforma vai deter as mobilizaçons nem os protestos. Nom nos cansaremos nunca de repetir que esta nom é umha luta para melhorar as condiçons de escravidom, é umha luta pela liberdade. As jaulas têm que ficar todas vazias, senom a luta nom terá sentido.

Nós somos claros e nos mantemos firmes nisto: só se ganha se lutar. Esta marcha pelo fechamento do zoológico Villa Dolores nom é umha actividade isolada, está inserida em umha luta.

Só se ganha se lutar, esta luta é parte de actividades e marchas que vem se desenvolvendo há anos e actualmente há vários muros pintados nas avenidas principais, várias intervençons e estamos presentes hoje neste lugar, nom por casualidade, é a Intendência de Montevidéu que faz funcionar o zoológico Villa Dolores.

Só se ganha se lutar e esta luta necessita justamente isso. Firmeza e avanço das mobilizaçons, protesto e acçons em geral.

Só se ganha se lutar. Até que caiam todos os muros do zoológico e as jaulas fiquem vazias!

Coordenaçom Contra o Zoológico

No hay comentarios:

Publicar un comentario en la entrada