1 abr 2014

Chamada para Semana Internacional pelos Presos Anarquistas, de 23 a 30 agosto de 2014

Colamos esta informaçom ao respeito desta convocatória que pretende ser anual pro-Presxs anarquistas, que começara a perfilar a sua andaina no vram passado e tem vissos de se materializar em realidade neste vindouro Agosto. A informaçom chegou-nos ao correio facilitada pela Agência de Notícias Anarquistas (A.N.A.) e ne-la dam conta do porquê desta convocatória pro-presxs especificamente anarquistas, do porquê nessas datas e quais som as suas propostas para esta convocatória internacional:

No verám de 2013, membros de vários grupos da Cruz Negra Anarquista (CNA) discutiram a necessidade de um Dia Internacional pelxs Presxs Anarquistas, visto que já existem datas estabelecidas – como o Dia dos Direitos dxs Presxs Políticxs ou o Dia da Justiça – sendo importante destacar as histórias dxs nossxs companheirxs também.

Muitxs anarquistas presxs nunca serám reconhecidxs como “presxs políticxs” pelas organizaçons formais de Direitos Humanos, porque seu senso de justiça social é estritamente limitado às leis capitalistas, que som projectadas para defender o Estado e impedir qualquer mudança social real; ao mesmo tempo, inclusive dentro de nossas comunidades individuais, sabemos muito pouco sobre a repressom que existe em outros países, para nom mencionar os nomes e os casos de muitxs de nossxs companheirxs presxs.

É por isso que decidimos introduzir umha Semana Anual para xs Presxs Anarquistas, de 23 a 30 de agosto de 2014. Escolhemos o 23 de agosto como ponto de partida, porque nesse mesmo dia, em 1927, os anarquistas italianos Nicola Sacco e Bartolomeo Vanzetti foram executados na prisom. Foram condenados pelo assassinato de dois homens, durante um assalto à mão armada em umha fábrica de sapatos em South Braintree, Massachusetts. As prisons foram parte de umha campanha mais ampla antirradicais liderada pelo governo dos EUA. As provas do Estado contra os dois foram quase que completamente inexistentes e muitas pessoas até hoje acreditam que eles foram punidos por suas fortes crenças anarquistas.

Dada a natureza e a diversidade dos grupos anarquistas em todo o mundo, propomos umha semana de acçom comum, em vez de umha única campanha em um dia específico, tornando mais fácil para os grupos poder organizar um evento dentro deste período.

Por isso, chamamos a todos para divulgar a Semana Internacional dxs Presxs Anarquistas entre outros grupos e comunidades, bem como a pensar sobre a organizaçom de eventos na sua cidade, regiom ou naçom. As actividades podem variar em rodas de informaçons, projecçons de filmes, concertos de solidariedade até acçons direitas. Deixe sua imaginaçom correr livre.

Até que todxs estejam livres!

325 (Grupo anarquista de contrainformaçom); CNA Bielorússia; CNA Brighton; CNA Bristol; CNA Cardiff; CNA Finlândia; CNA Kiev; CNA República Tcheca; CNA Letônia; CNA Leeds; CNA Londres; CNA México; CNA Moscou; Nizhny Novgorod (Grupo Antirrepressom); CNA Sam Petersburgo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario