25 mar 2014

A manipulaçom das armas do 22M - Fotos e video

No blogue "ElVentano", entroutros, publicam esta entrada: "O punçom que sindicatos policiais adjudicam aos violentos do 22M fora requisado num julgado o joves" e conta que a tal muleta-punçom amossada coma perigossísima arma nos média á vez que se nos conta das graves feridas dum polícia com arma punzante, fora na realidade detectada o joves passado num control dum julgado de Madrid, e o tira-bolas com as bolas de aceiro corresponde a material incautado em abril do ano passado, ou quanto menos, com esse motivo foram ensinadas (igual era outra montagem) para dar conta da violência nas mobilizaçons do 25A em Madrid com motivo do "Assalto ao Congreso". Ambas imagens destas 'armas' foram ensinadas nas televisons por representantes de dois sindicatos policiais nesta mesma manhã. E aportam fotos que avalam estas montagens policiais:


Serafín Giraldo, portavoz da UFP vem de reconhecer numha canle de tv, que foi um erro de seu ao volcar as fotografias (nom especifica se o erro foi meter essa fotografia a que lhe derom tantíssimo bombo ou o erro foi nom percatar-se de que já fora usada havia só uns dias)


Ao respecto desta e da antérior Ignácio lópez portavoz da CEP justifica a montagem em que o que se ensinara era "umha exposiçom dos elementos idênticos utilizados sistemáticamente nistos altercados" (sic) ou seja como umha imagem tipo.

O curioso é que á vez que assistiamos á estrea da exposiçom conjunta (até agora nunca se figera tal colecçom) os médias comentavam que era parte do perigossísimo material encautado na jornada do 22M (falharom as transmissons polícia-mass merdas?). Igual estám tam afeitos a ter o "dom da veracidade"... e "se cola"...

Também apontan com bo humor em El Ventano ao ingênio dessatado na rede a raiz de conhecer-se tais montagens mediático-policiais ao respeito das armas e assim vam aparecendo novas armas incautadas no 22M, como estas espadas visigodas ou umhas torres de assalto:


E como aportaçom final este video donde, em só 9 segundos, fica demonstrado que também se fijo uso de armas poderosas como macetas de gram calibre:



Sem mais por agora. eDu

No hay comentarios:

Publicar un comentario