5 jul 2013

Ser blogueiro anarquista em Sabadell conleva prisom por terrorismo. Ser blogueiro nazi com 100 armas, liberdade “com cárregos”

Recolhemos e traduzimos da web da CNA península ibérica e ilhas:

5 pessoas levam case 2 meses em prisom, sofrindo F.I.E.S., por escrever no facebook. O Ateneo Libertário de Sabadell fora registrado, material incautado, todas as notícias asociavam anarquismo com terrorismo. E agora lendo prensa burguesa atopámo-nos com que detiverom e liberarom a um blogueiro nazi em Sabadell que tinha 100 armas. Até quando imos ficar quedxs com tudo isto que se está a passar?

O nazi de Sabadell nom é precisamente um moço, 40 anos. Pero a él nom lhe metem enaltecemento do terrorismo, nem pertencia a banda armada. O movimento nazi de Sabadell, do qual tivemos informaçom por um nazi que pugera um comentário, que depois retirou, nesta notícia do blogue de CNA Mediterráneo, nom sofre nengum tipo de registro nem criminalizaçom, que saivamos. E isso que eles mesmos, nos videos que podedes ver no comentário, fam públicas as suas próprias caras. A sede do PP, ou de Plataforma por Catalunya, ficam intactas.


O ultradireitista está acusado de utilizar um blogue para provocar a discriminaçom, o ódio e a violência por motivos racistas, ideológicos ou antisemitas.

No registro do seu domicílio intervirom-se mais dum cento de armas: navalhas tipo volvoreta, coitelos de diferentes tipos e medidas, machetes, espadas samurais, machas, um bastom estilete, estrelas e punhais ninja, bates de béisbol, maças, punhos americanos, defensas de madeira, goma e extensíveis, grilhetes, nunchakus ...

Também se incautarom 3 revólveres de fogueio, 4 pistolas e 1 carabina de ar comprimido, 40 cartuchos de diferentes calibres, sprais de defensa persoal, fimes e CDs de temática nazi, 2 computadoras portatis, 3 discos duros, teléfones celulares... pero, por suposto, este tio nom é terrorista, nem enaltece “o terrorismo”, nem forma parte de nada.

O nazi está em liberdade “com cárregos”, se lhe acusa supostamente dum presunto delito relativo ao ejercício dos direitos fundamentais e liberdades públicas. Nada parecido com o que se passou à nossa gente de Sabadell. A estxs anarquistas lhes pedem até 9 anos de prisom. Nom acordas-te e o puto franco está vivo... pero é certo que deixara tudo atado e bem atado. E só entre todxs sacaremos axs presxs anarquistas, pero atuando, nom só lendo. Que o teu ódio e rábia se reflejem em algo, nom, si?

No hay comentarios:

Publicar un comentario