Recolhemos e traduzimos da web da CNA península ibérica e ilhas:
5 pessoas levam case 2 meses em prisom, sofrindo F.I.E.S., por escrever no facebook. O Ateneo Libertário de Sabadell fora registrado, material incautado, todas as notícias asociavam anarquismo com terrorismo. E agora lendo prensa burguesa atopámo-nos com que detiverom e liberarom a um blogueiro nazi em Sabadell que tinha 100 armas. Até quando imos ficar quedxs com tudo isto que se está a passar?
O ultradireitista está acusado de utilizar um blogue para provocar a discriminaçom, o ódio e a violência por motivos racistas, ideológicos ou antisemitas.
No registro do seu domicílio intervirom-se mais dum cento de armas: navalhas tipo volvoreta, coitelos de diferentes tipos e medidas, machetes, espadas samurais, machas, um bastom estilete, estrelas e punhais ninja, bates de béisbol, maças, punhos americanos, defensas de madeira, goma e extensíveis, grilhetes, nunchakus ...
Também se incautarom 3 revólveres de fogueio, 4 pistolas e 1 carabina de ar comprimido, 40 cartuchos de diferentes calibres, sprais de defensa persoal, fimes e CDs de temática nazi, 2 computadoras portatis, 3 discos duros, teléfones celulares... pero, por suposto, este tio nom é terrorista, nem enaltece “o terrorismo”, nem forma parte de nada.
O nazi está em liberdade “com cárregos”, se lhe acusa supostamente dum presunto delito relativo ao ejercício dos direitos fundamentais e liberdades públicas. Nada parecido com o que se passou à nossa gente de Sabadell. A estxs anarquistas lhes pedem até 9 anos de prisom. Nom acordas-te e o puto franco está vivo... pero é certo que deixara tudo atado e bem atado. E só entre todxs sacaremos axs presxs anarquistas, pero atuando, nom só lendo. Que o teu ódio e rábia se reflejem em algo, nom, si?
No hay comentarios:
Publicar un comentario