4 abr 2013

[Lugo] Terça Feira, Martes, 9 às 21:00' Apresentaçom no C.S. Madia Leva do Projecto de Cousateca

Recebemos na nossa caixa de correio esta nota de imprensa na que nos fam comunicaçom da posta em andamento do projecto de cousateca que nasce da mão da Asembleia Anticapitalista de Lugo e que terá o seu espaço físico no C.S. Madia Leva. Nasce coa ideia de dotar-se dumha ferramenta para fazer frente às consequências do sistema capitalista. Como afirmam as promotoras basea-se na auto-organizaçom.

A Cousateca consiste num banco de cousas uteis e de necessidade para vida cotiá ponhendo-as a disposiçom da comunidade, fomentando a solidariedade e combatendo o individualismo.

A Cousateca será apresentada na próxima terça-feira,dia 9 de abril, às 21h00 - despois da concentraçom convocada diante da sé do PP- no local do CS Madia Leva (Sª Ancares, 18). Quem nom poida assistir a esta primeira juntança informar que haverá umha hora semanal (todas as quintas-feiras, joves, de 20 a 21h) para efectuar os prestamentos ou registar cousas novas.

Segundo informam na nota: "Nesta Cousateca combinaremos o espaço real e o virtual". As pessoas que desejem participar neste projecto, aportando Cousas ou utilizándo-as, podem faze-lo ponhéndo-se em contacto com a Asembleia ou bem no C.S Madia Leva todos os joves (5ª f) de 20 a 21 ou enviando-lhes um correio a asembleiaanticapitalistalucense(arroba)sapo.pt

Mais informaçom:
No blogue da Asembleia (acá)
e acolá
Ver Nota de prensa

No hay comentarios:

Publicar un comentario