8 ene 2013

Detido o moço independentista Senlheiro:"Torturárom-me no monte e estám-me ameaçando!"

Recolhemos do galizaLivre esta informaçom ao respeito da detençom ontem à noite e da postérior toma policial desta manhã da aldea de Quistiláns do moço independentista Hadriam Mosqueira "Senlheiro":

O jovem independentista Hadriám Mosquera "Senlheiro" denunciou ter padecido torturas por parte dos polícias que o detivérom. Durante o registo da sua vivenda na paróquia amiense de Quistiláns, Senlheiro berrou várias vezes para que pudessem escuitá-lo os companheiros e amigos que protestavam no exterior da casa: "Torturárom-me no monte e estám-me ameaçando!", além de mensagens para a sua família.

Nestes momentos Senlheiro continua nas maos dos mesmos mercenários, possivelmente num carro caminho de Madrid, onde continuará vários dias mais no seu poder.

Esta parece ser a segunda ocasiom de tortura física a detidos em operaçons contra a resistência galega, depois das detençons pola Guarda Civil de Xurxo, Diego e Koala. Neste caso, a cárrego do outro corpo de mercenários do Estado espanhol, a Polícia Nacional.

Redaçom [actualizaçom às 13:35]/ Estado de sítio em Quistiláns, a aldeia onde mora o cidadao galego sequestrado em este momento pola Polícia Espanhola. Dúzias de carrinhas, encarapuzados à paisana e uniformados rodeiam a casa de Hadriam Mosquera e ocupam a praça da aldeia. Em este momento estam a efectuar o registro do domicílio, mas às portas da casa, já desde as 2:00 da madrugada se concentram umha vintena de vizinhas e amigas do detido. Também as solidarias som alvo de maus tratos, identificaçons e chacheios.

Redaçom/ 00:05/ Hai vinte minutos que vimos de conhecer polos meios de (des)informaçom que um independentista era detido por volta das dez e meia numha "zona boscosa" de Ames, segundo informou numha nota de imprensa agentes da Policia Nacional, adscritos á Comisaria Geral da Informaçom.

Acusam ao detido de ser um "presunto terrorista de Resistência Galega" e portar tres artefactos supostamente "similares aos intervidos en anteriores operaçons"

No hay comentarios:

Publicar un comentario