20 nov 2012

[Chile] Boas novas do "Tortuga" e de Gabriela

Colamos de VivalaAnarquia estas duas notícias que nos dam conta de que a Corte de Apelaçons rejeitou o recurso da fiscalia que pretendia volver julgar como terrorista ao compa anarquista Luciano Pitronello "Tortuga" e da reapariçom nas ruas da compa Gabriela Curilem dando assim por finalizado o seu periodo de clandestinidade que durou 2 anos e 3 meses.

Assim contam em VivalaAnarquia que ontem 19 de novembro, e passadas as 12 horas, a Octava Sala da Corte de Apelaçons de Santiago rejeitou o recurso de nulidade apresentado pola parte acusadora no caso de Luciano Pitronello. O recurso era o derradeiro intento desesperado da fiscalia para volver a começar o juízio desde o início, com a finalidade de lograr umha condena por Lei Antiterrorista. Afortunadamente isto nom aconteceu e Luciano cumprirá a sua condena por infraiçom à Lei de Control de Armas e Explosivos, de 6 anos em régime de liberdade vigiada tal como já sentenciaram os juízes do Tribunal Oral no Penal, quem determinaram que Luciano nom é terrorista.

Doutra banda, informa também VivalaAnarquia de que a compa Gabriela Curilem, e também ontem 19 de novembro, reapareceu nas ruas pola manhã.

Lembra VivalaAnarquia que Gabriela se passara à clandestinade a raiz do Caso Bombas, específicamente desde o 14 de agosto de 2010, dia em que se realizaram os arrestos e dera-se início a um juízo político que terminara de fracassar em 1 de junho deste ano, o dia no que xs 5 últimxs processadxs foram absoltxs. Nesse caso, Gabriela fora acusada como financieira da suposta asosiaçom ilícita que fabricava e instalava bombas.

Durante a manhã de ontem, Gabriela junto a advogadxs apresentou-se ante os sistemas de justiza chilenos e ficou com que tem que ir assinar (nom sabemos si cada semana ou cada mes) mas na rua.

Mais informaçom neste mesmo blogue:
Caso Tortuga
Caso Bombas

No hay comentarios:

Publicar un comentario