27 sept 2012

Acosso grave a um militante independentista por parte do Ministério de Interior espanhol

Já que falamos de infiltrados policiais, damos conta do publicado ontem mesmo no portal galizalivre que colamos e copiamos:

Hoje (por ontem), ao meio-dia, duas pessoas que se identificarom como agentes do CNI persoarom-se na casa dum militante da AMI na cidade de Compostela. Com a finalidade manifesta de que passara formar parte dumha suposta “rede de chivatos” que mantem esta agência de informaçom espanhola na nossa Terra. O seu interesse nom era tanto reclamar informaçom a respeito das atividades da nossa Organizaçom e do movimento independentista, senom mais bem a respeito das sabotagens independentistas.

Trás umha chamada ao domicílio fazendo-se passar por umha trabalhadora da USC com o fim de comprovar se o companheiro se atopava na casa, as duas pessoas timbrarom e incitarom-no a baixar. Estas duas pessoas que se apressentarom na sua casa eram umha mulher (galego-falante) e um home (com sotaque espanhol). Num parque cercano repetirom-lhe a proposta, que colaborara com o CNI. Ao respostar negativamente, adotarom um tono agressivo e ameaçante, chegando a afirmar que “o colaboras con nosotros o tus amigos te van a hacer la vida imposible, ya que tenemos grabaciones de los otros contactos, y van a pensar que eres un chivato”.

Os contatos aos que se referiam som do passado Maio, quando ao mesmo militante se lhe praticou um acosso continuado durante várias semanas, com sucessivas chamadas telefónicas e paradas pola rua. Este acosso rematarou ao recever contínuas negativas por parte do nosso companheiro. Meses mais tarde, passando só umha semana da detençom dos quatro companheiros e aproveitando o nível de tensom na militância, voltarom presioná-lo, demostrando que os serviços de informaçom espanhol ainda continuam com a tentativa de infiltrar “chivatos” no movemento.

No hay comentarios:

Publicar un comentario