1 feb 2012

[Itália] Baixo a neve que cae, 10.000 sem medo em resposta as detençons das activistas NomTAV

Manifestaçom em Torino em resposta à forte repressom da fiscalia italiana contra o movimento nomTAV do Val di Susa

Outra extraordinária jornada de movilizaçom nom TAV. Umha nova prova de madurez para um movimento que nom aceita a intimidaçom nem sequer se vem do súper-fiscal Giancarlo Casselli e responde como sempre com serenidade e com a cabeça bem alta. 10.000 pessoas atravesarom em 28 de janeiro (Só dois dias depois das detençons) a cidade de Torino com a única nevarada do ano sobre esta regiom do Piamonte. Tanto as pessoas vindas do val coma as torinesas sentirom a necessidade de amosar a sua solidariedade às compas arrestadas pola sua implicaçom na luita, mas também foi numerosíssima a assistência de pessoas vindas de Milano, Genova, Bologna, Livorno, Cremona e outras cidades do norte de Italia.

Articulada e variada, o protesto com grande criatividade nas faixas e cartaces para recordar às compas, ao detido no seu povo, à excompa de aula, ao barbeiro cujo negócio segue aberto pese a estar ele recluido numha cela, que sobre tudo amossam a exigência da suas postas em liberdade incondiçonal de todas as detidas já, porque o movimento nom aceitará nunca a estrategia repressiva da divisiom entre boas e maus, como lembra Alberto “somos todas bloque negro”.

Na cabeceira da mani portavam-se carretilhas cheias do lixo que sae das canteiras das obras do TAV assim coma cartuchos de lacrimógenas e demais material repressivo que se vem recolhendo desde o vrao passado até hoje mesmo. Tudo elo foi descarregado enfronte do Paço de Governaçom (pertencente ao partido fascista da Liga Norte)

Quem duvidava da iniciativa, quizás confiando no tempo frio e hostil, ficou desilusionado; para as nom TAV a conciência de poder volver a casa orgulhosas e satisfeitas umha vez mais de ser quem de determinar a resposta à altura das circunstâncias.

Umha densa série de iniciativas verá a luz nas vindouras semanas: haverá um ceador-benefico em apoio às arrestadas em Bussoleno, assim como iniciativas diante do cárcere, pero sobre tudo –porque nom vai ser a repressom quem dicte a nossa agenda- chama-se a participar dumha grande manifestaçom nacional contra o TAV e na defensa dos bens comuns desde o Val de Susa até Boussoleno o próximo 25 de Fevereiro.

La Val Susa (e il notav tutto) paura non ne ha!

Tirado e traduzido de notav.info

Relaçonado neste mesmo blogue Redada e detencións en Italia contra o movimento No TAV

No hay comentarios:

Publicar un comentario