31 mar 2010

Abril Libertario 2010

As palestras teran lugar en Melide, Lugo,Coruña,Vigo e Compostela . Tanto as datas como o lugar das mesmas veñen especificadas na paxina principal do blog á dereita debaixo dun cartaz igual que este, en cada cidade as súas datas.


FE DE ERROS: No cartaz , no apartado de Grecia, onde pon "a un ano da revolta do 12 do 2002" debería poñer "a un ano da revolta do 12 do 2008" ,como os máis listos de entre vós xa os decataríades.

7 comentarios:

  1. unha pregunta relativa as charlas, non tendes as datas e os lugares onde se realizan cada unha? ou todas van acontecer nos lugares marcados?

    ResponderEliminar
  2. Los lugares y horarios de las charlas son los que salen pinchando encima del nombre de la localidad en cuestión (de las cinco en que se desarrollan las jornadas: Coruña, Santiago, Lugo, Vigo y Melide) en la columna de la derecha de este mismo blog, bajo el cartel generico del “Abril Libertario”. En el momento en que esto escribo se encuentra disponible la información de todas las localidades menos Lugo (que muy probablemente en breve se subirá al blog). En algunas se puede leer directamente y en otras hay que pinchar el cartel específico de cada localidad para que este se amplíe y acceder a la información.
    Por otra parte, en las mentadas localidades se están pegando carteles por las calles con la información pertinente (tanto el cartel genérico de las jornadas como otro exclusivo de cada ciudad)
    En caso de haber algún tipo de cambio de ultima hora (cosa bastante probable, ya se sabe como son estas cosas) no dudéis que lo aclararemos oportunamente en este blog.

    ResponderEliminar
  3. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  4. Agora tamén especificado na páxina principal da noticia..

    "o comentario anterior foi censurado polo propio creador"

    ResponderEliminar
  5. aos primeiros non puden ir, tendes pensado colgar algun resumen da charla?

    ResponderEliminar
  6. saúde e boa sorte cos actos.

    No da charla acerca da situación dxs compañeirxs gregxs asistirei sen falta. Graciñas e deica outra.

    ResponderEliminar
  7. As charlas estanas gravando xente da kalimera, a radio livre q hai en compos, e seguramente faranse audios ou se transcribirá parte deles e colgarase neste blog. de todas formas, quen estea interesada en escoitalas, se poña en contacto coa radio, info@akalimera.org.
    Saudos!!

    ResponderEliminar