12 may 2014

[Galiza] Apresentaçao revista feminista e obradoiro mov sociais

Reproduzimos esta convocatória que nos figerom chegar as organizadoras desta gira:

Caras companheiras,

Há algum lugar más comum e coletivo que o amor? Qual é a linguagem dos amores?

A partir destes interrogantes as compas do coletivo Cambalache (Asturies) desafiam-nos a re-pensar os amores no último número da revista feminista La Madeja.

Entusiasmadas com um tema que leva algum tempo fervilhando nas nossas conversas, debates e experimentos políticos-pessoais, algumas mulheres animamo-nos a organizar de jeito auto-gerido uma gira de apresentaçao do último número desta revista. O nosso objetivo é alimentar a nossa busca coletiva por jeitos diferentes e mais saudáveis de amar e ser amadas, e avançar na construçao política de práticas que se afastem da sólida e quase inamovível estrutura do “Amor”.

Convidamo-vos a partilhar conosco as vossas impressoes, dúvidas e sentires sobre os amores nas atividades que programamos para esta gira das compas asturianas:

Quarta-feira/mércores 14 de maio Apresentaçao da Revista La Madeja
20:30hs Libraría Lila de Lilith (r/ Travessas, Compostela)

Quinta-feira/xoves 15 de maio Apresentaçao da Revista La Madeja
20:30hs CSA Cova dos Ratos (r/ Romil, Vigo)

Sexta-feira/venres 16 de maio
16:00 ás 19:00hs Obradoiro “Investigando o invisível: amores e desamores nos movimentos sociais”. CSAO Escárnio e Maldizer (r/ Algalia de Arriba, 11. Compostela)

20:30hs Apresentaçao da Revista La Madeja na Casa da Farinha (Pça da Azcarraga, 6. Corunha)

Para melhor organizarmos o obradoiro, agradecemos que confirmem a assistência:
mariafidalgo_ba@riseup.net ou 687 368 314 (Mari Fidalgo)

Para cubrir os custes de transporte das companheiras de La Madeja solicitamos às pessoas assistentes ao obradoiro uma contribuiçao de 5€. Naturalmente, quem nao tem nao paga, e será muito bem vinda à atividade.

Anexamos os cartazes e agradecemos desde já a ajuda com a difusao.

Aguardando que seja do vosso interesse e poder contar com a vossa presença, porque...

“os amores nos co-movem, mobilizam-nos sempre junto a outras"

... recebam um abraço afetuoso!

Mari Fidalgo

"É possível destruir a casa do amo com as armas do amo?" Audre Lorde

9 comentarios:

  1. Q tal por xerusalén??

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  2. ??

    Xerusalén ??

    Podes aclarar esse interrogante??

    Vai dirigido ás pessoas que fazemos este blogue ou as que fam esta revista??

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  3. ¿¿
    Non entedo pois non vai dirixido a ninguén. As madejas son núos textiles introducidos na península po-los xudeus.

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  4. bom, gostaria-me conhecer a tua fonte para afirmar que as "madeixas" (madejas em castelám) foram introduzidas pelos judeus na península? pelo que eu sei madeixa proveem do termo latino "mataxa" (fio, cordel) e que á sua vez proveem do grego "métaxa" (seda bruta) e foi introduzida na península pelos povos arabes quando estiveram assentados na península: "A transformaçom da seda em madeixas ejecutava-se só por mestras fiadoiras qualificadas. Esta situaçom já se dava em época muçulmana e se reforça depois da conquista cristiá. Ainda quando tivera lugar a
    expulsom maciça dos moriscos em 1571, houvera exençons para 786 mulheres fiadoiras em tudo o reino de Granada" (http://www.mcu.es/patrimonio/docs/MC/IPHE/BienesCulturales/N5/03-Estudio_historico.pdf).

    Outra coisa som os tintes, que sim que eram judeus a maioria dos tintoreiros.

    De todas, resulta-me moi curiosa e interesante a deriva dos comentários desta convocatória.

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  5. Home tanto-tanto como para ter que comprobar a miña fonte... Non sei... parece que te molesta o que escribo... Tú quedas guay por non usar wikipedia, ahahahahaha. A miña fonte é unha amiga de Siria que colecciona precisamente Madejas.(quedas satisfeito¿¿)
    pode que teñas razón, e que xudeus fosen os tintes. Mais o nome Madejas é árabe e pode que fosen eles os que a introducisen na península, si, pode. Pero a súa orixe e xudea, eles non lle chaman Madeja, chamanlle doutra forma que agora mesmo non me lembro. Grazas por ter sempre algo que dicir...

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    1. Boa informaçom, obrigado pela resposta. Nom é que sempre tenha algo que dizer, mas neste caso é de agradecer (e nom há retranca algumha nas minhas palavras) que a deriva dos comentários (ainda que nom tenham muito que ver com a notícia em si, e de ai o meu interés primeiro em que aclararas o interrogante) é sem insultos nem desqualificaçons. E de verdade que som de agradecer os dados aportados.

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  6. Pos non dades unha ninghen. As madeixas aparecen ao longo da historia en distintas culturas e con distintos nomes. Un no tan universal non pode ser exclusivo dunha cultura e un tempo concretos. Quen coñece as suas verdadeiras orixes?

    É como a regueifa ou a percusión

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  7. Perdoa meu, pero o debate ia ao respeito da introduçom na península; nom de donde era originária nem donde nascera primeiro. Pelo que lim, fala-se de Azerbaijám como o berçe, pero compartilho o teu ponto de vista de que é como a regueifa ou a percussom.

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  8. Ah pos si. Tes razon fu me do fio
    :/:)

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